Olen nykyisin vain väsynyt ja kiukkuinen. Mielihaluja olisi askarella, maalata seiniä, rakentaa.. Tyhjästä ei vaan jaksa enää nyhjästä. Kaikki on vaan valitivalitivaliti nykyään minun elämässä. Ihme väsymys ja ärsytys!

Ihan kateellisena seuraan muiden taidonnäytteitä blogeista, aikaa kyllä olisi, inspiraatiota ei. Missä se on??? Jos nyt olisi 40e ylimääräistä rahaa, olisin jo maalikaupassa ostamassa maaleja , telan ja suteja. Eteisen portaikko ja keittiö olisi jo maalattu. Tuntuu, että sekin ajatus oikein masentaa, koska ei pääse tekemään. Elämä on välistä äärettömän tylsää ja tyhmää. Tuntuu, että raha sanelee kaiken. Olen kyllästynyt, niin kyllästynyt olemaan köyhä. Silti rintaa ahdistaa kun ajattelinkin, että kesän jälkeen lähdettävä työelämään ja poika menee hoitoon. Minun pieni poika :/ Haluaisin viettää lapseni kanssa vielä vuoden kotona, mutta en siihe mahdollisuutta saa. Sydän hajoaa, itseni takia. En nähnyt itseäni sellaisena äitinä.

Toissapäivänä ajoin kaupan pihaan, istuin autossa miltei 10min, painoi rintaan niin ahdistus. Päässä pyörii vaan raha, työ, raha, laskut, laskut, laskut. Välillä tuntuu, että taakka ahdistaa aivan liikaa ja itku painaa vähän väliä.  On väsyttävää yrittää olla iloinen, on väsyttävää valittaa kaikesta, hävettää ihan. Mikä minulla, valmiissa maailmassa. Katto pään päällä, hyvä mies ja ihana lapsi? Sitten minä itken, kun ei ole varaa uusiin kenkiin, pääsee vanhoillakin eteenpäin. Itken silti.